L.1 |
204.00 |
L.1 |
204.00 MM |
MOC |
2.00 |
MOC |
2.00 KW |
NAPIĘCIE |
24 |
NAPIĘCIE |
24 V |
O.D.1 |
112.00 |
O.D.1 |
112.00 MM |
OBRÓT SILNIKA |
CW |
L.1 |
173.00 |
L.1 |
173.00 MM |
MOC |
2.20 |
MOC |
2.20 KW |
NAPIĘCIE |
24 |
NAPIĘCIE |
24 V |
O.D.1 |
114.50 |
O.D.1 |
114.50 MM |
OBRÓT SILNIKA |
ACW |
L.1 |
175.00 |
L.1 |
175.00 MM |
MOC |
1.60 |
MOC |
1.60 KW |
NAPIĘCIE |
12 |
NAPIĘCIE |
12 V |
O.D.1 |
114.50 |
O.D.1 |
114.50 MM |
OBRÓT SILNIKA |
CW |
L.1 |
173.00 |
L.1 |
173.00 MM |
MOC |
2.20 |
MOC |
2.20 KW |
NAPIĘCIE |
24 |
NAPIĘCIE |
24 V |
O.D.1 |
115.00 |
O.D.1 |
115.00 MM |
OBRÓT SILNIKA |
CW |
L.1 |
172.00 |
L.1 |
172.00 MM |
MOC |
2.20 |
MOC |
2.20 KW |
NAPIĘCIE |
24 |
NAPIĘCIE |
24 V |
O.D.1 |
114.50 |
O.D.1 |
114.50 MM |
OBRÓT SILNIKA |
ACW |
L.1 |
174.00 |
L.1 |
174.00 MM |
MOC |
1.60 |
MOC |
1.60 KW |
NAPIĘCIE |
12 |
NAPIĘCIE |
12 V |
O.D.1 |
114.50 |
O.D.1 |
114.50 MM |
OBRÓT SILNIKA |
CW |